کد : 1575 ۲شهریور ۱۴۰۳ ساعت 08:40
مدیر کل پست استان گیلان،

گروه های " جی نف" شهرستانی در حال احیا شدن هستند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیر کل پست استان گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی در جهت پیشبرد پروژه ملی جی نف در استان واقدامات پست گیلان و احیاء کارگروه های جی نف در شهرستانها اعلام کرد: شهرداری های سراسر استان نقش مهمی در استاندارد سازی نشانی معابر فاقد نام دارند.
گروه های

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، محمدحسین هوشنگی مدیر کل  در نشستی با  وحید طیفوری معاون آمار اطلاعات سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان عنوان کرد:   شهرداری ها بعنوان یکی از مهمترین دستگاه های متولی در حوزه استاندارد سازی نشانی ، مکلف به نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک های نشانی هستند که می طلبد با همکاری و هم افزایی فرمانداران و سایر دستگاه های نظارتی ، کلیه شهرداریهای استان با انجام بموقع تکالیف قانونی  نسبت به رفع موانع موجود و بهنگام سازی پایگاه ملی اطلاعات اماکن اقدام کنند.

سرشماری نفوس و مسکن ایران در سال 1405 به همکاری همه دستگاه های مرتبط انجام می شود و اطلاعات این سرشماری مهم در تصمیم گیری های مسئولان نظام و استان ها بسیار با اهمیت خواهد بود..

 مهندس هوشنگی به هنگام سازی اطلاعات مکانی را مقدم بر ممیزی املاک دانست و زمانبندی اجرا و تخصیص منابع را توسط شهرداران و دهیاران به منظور اجرای پروژه ملی جی نف قبل از آغاز سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۴۰۵ که بصورت ثبتی مبنا خواهد بود، خواستار شد .

 معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با  مهم برشمردن تکمیل پروژه زیر بنایی جی نف ، همپوشانی و تجمیع پایگاه های اطلاعاتی موجود در بحث اماکن را یکی از موضوعات قابل طرح در شورای برنامه ریزی استان دانست و با تاکید بر تعامل پذیری داده های  اطلاعاتی در اختیار دستگاه ها خواستار تدوین برنامه با زمانبندی خاص برای تکمیل این پروژه در سطح استان شد .


 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید